😐

  • ۰۳:۱۰

چرا بچه ها اینقد بی تربیتن اخه😐 خواهرم مستقیما به سلیقه موسیقی بابام توهین کرد الان طلبکار هم هست و هی داره بیشعوری میکنه و من هی دارم جلو خودمو میگیرم که نزنم تو دهنش😐 راه کاری ندارین واسه حل کردنش؟

  • ۸۱
ro ma

عب نداره داداش کوچیک منم همونجوریه

بیداری الان؟

😂
اری
ro ma

عاها پ خدا رو شکر

بیدارم خداروشکر داره؟ 😂
최영 장군 :|

ادم دختر نمیزنه گوزو

میدونم خودمم نمیخوام بزنمش که ازم زده بشه
ro ma

عههههه

من واقعا چار خوابیدم

اوهوم....

من وختی تهنا بیدار میمونم میترسم🥺😂😂😂

ولی خوابیدم دیگ واقن

😂من 5 و نیم
diyana nkl

خاهرت چن سالشه مگه؟ 😐😂✌🏻؟ 

16
ro ma

هیییییییییییییییییینننن

پنج و نیییییییییییییییییییییییییییییمممممم؟؟؟

چی شدددددد؟

ببخشید ببخشید نفهمیدم

یااااااااااااااععع ابلفضضضضضض

 

در ضمن خواهرت 16 سالشه و میگی بی تربیته؟

عجبااااااااا

😂😂
آره دیه برای من هنوز بچه است 😂
최영 장군 :|

جرررررر

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan