シ︎

  • ۰۰:۵۴

آخرش که قراره قیافت وقتی از خواب پا میشیُ ببینه حالا تو برو هزار جور آرایش کن و لنز یخی بذار!

  • ۱۴۶
Chaklet ...mochi

واوووووو0-0

 

هننن0-0؟؟؟

خب؟ /:
ro ma

😂😂😂😂😂

وااااااععع

XD
Chaklet ...mochi

آهاننن0-0!!!!!!!منظورت قیافه اصلی پشت آرایشه^^

 

0-----------0 زپلشک:| من تا حالا آرایش نکردم:/ مگر عروسی غیر آن بنده را فردی دیگر بپندارید 8|..=-= از آرایش بدم میاااد=.=....ولی کرم زد آفتاب دود**

صحیح صحیح
ro ma

ولی همه اینجوری نیستناااا

مثلا تو کل شهر ما فوقش یکی دو نفر اینجوریه

ولی تو شهر ما اکثریت اینطورین
TI HAN

چرا اینجوری میگی حالا

راستی من یادم نرفته ها

:|
بعله
saba =}دونسنگ اون یکی سباXD

به به 😂😂

😂
^^ Rozhi

ادما آرایش میکنن برای فرار از خود واقعیشون احتمالا ^^

ترس از نشون دادن خود حقیقی و قبول نشدن :{

اما حرفت کاملن درستع

بعله
シ︎
🖤🖤Selena 🖤🖤

اوهوم ولی من رژلبم هیچ وقت ترک نمیشه:/

تازه می تونه قبل ازخواب هم آرایش کنه!

عجب :|
diyana nkl

😂

من اصا ارایش نمیکنم😍✌🏻✌🏻😊😁👍🏻😂

آفرین آفرین
🖤🖤Selena 🖤🖤

یس عجب....

|:
diyana nkl

خاعش میکنم

خاعش میکنم

😊😊😊😊

:}
diyana nkl

من خدادادی خوشگلم😐😂😊☺️😊☺️😊☺️😊☺️😊🌹

 

غیر عه اینه؟ ✌🏻✌🏻✌🏻

بر منکرش لعنت :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan