:||

  • ۱۵:۱۳

خدایا ازت خواستیم برف بباره ها نه که هوا تابستونی بشه🚶‍♂️

  • ۱۵۹
Aloen💫 F🙊

وایییی جججججرررررررررر

کجایه ایرانی مگه؟

😂
تهران :/
Yashita :)

اینجاعم گرمه:| من با تاپ نشستم:/

خب توهم تهرانی :|
منم با آستین کوتاه و شلوارک :/
parinaz シ︎

کجایی مگ؟😹

تهران
کوکی هورنی🐰😁~|:

واقعاهم/:خیلی گرمه

امسال اصلا هیچی نبارید :|
Aloen💫 F🙊

عه

منم افتاب داره چشامو کور موکونه :/

 

😂عه
Yashita :)

تهران نیسم دیگه:|

عع کجایی؟ :|
parinaz シ︎

توهم تهران:/ 

چقد همشهری اینجا زیاده :/

:| عع کجای تهرانی؟ /:
최영 장군 :|

جرررر

😂
Yashita :)

فارس.نی ریز:|

ععع اونجا که خیلی گرمه :|
Aloen💫 F🙊

نخند

گرممه :/

اینروزا داری میری رو مخم

بهت هشدار دادم (ججججججررررررررررر)

راسی

ننه بابات و بیان کین؟
من 6 تا بچه دارم به تنهایی :/

3 تاشون از من بزرگترن :/

ننه بابا زیاد دارم :/
Aloen💫 F🙊

و اما تهزانیا زیادن اینجا

منم تهرانیم :)

😂
Yashita :)

مگ میشناسی :|؟

عره :|
کوکی هورنی🐰😁~|:

خدا لعنت کنه این هوارو

الان حموم بودم

دوباره عرق کردم

ایحححح/:

هوم خیلی چرته بریم کولر گازی رو‌شن کنیم دیه :/
Yashita :)

عه:| سلامتی

 

خیلی گنده

ها :|
parinaz シ︎

آهان ..

:>
Kim ayda

یاشیت بگو بخدا نیریزیم

 

من برم شاباش 

یه فارسی پیدا شد:)

 

منم فارسیم فیروزآبادی

 

اینجا هم گرمه

😂
کوکی هورنی🐰😁~|:

بله

راسی من هلیام ۱۶ تهران

منم آرمین 20
کوکی هورنی🐰😁~|:

خوشبختم(:

:)
diyana nkl

ارع

اینجام خیلی گرمه😐😂✌🏻

:/
Sλßλ ¿¡○~○

گرمه؟؟

 

من سویشرت پوشیدمممم

 

دارم یخ میزنممم

 

اره
ꫝꫀꪶꫀꪀ ._

تهران بارونم بیاد راضیم برف پیش کش😑

والا
phati ◕‿◕

هی آپا

چرا احساس میکنم خ فعال شدی؟

😂

شدم خو :>
Maniya

اینجا شبا منفی 20عه=-=

داریم یخ میزنیمممممممممم

کوچه مون 5 سانتی متر فقط یخه!!!!!

تا همین الانم دستو پام نشکشته خیلیع:/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan