! :)

  • ۱۲:۲۵

کاش یکی داشتم میتونستم راحت باهاش حرف بزنم دردل کنم ولی انگار باید بغض گلمو بخورم بگم گور بابای همه چی حتی خودمو!

  • ۱۳۳
Silver Kadmen

بنویسش...

 

اوهوم
...AYAN... jk

ههی

...

 

:)
Kim 🐳Miyoung

اومم...چرا اینطور فکر میکنی؟...

هوم
Chaklet ...mochi

-~-

 -.-
ناشناس

درسته ی دخترم و شاید نخوای و نتونی دردودل کنی 

ولی میتونم یکیو بت معرفی‌کنم هم سنو سال خودت :)

ک خیلی خوب بهت گوش میده و خیلی خوب هم کمکت میکنه :)

هوم..
اگه میخوای معرفی کن
ناشناس
ممنون
Kim 🐳Miyoung

فقط هوم؟!

درسته که زیاد همدیگر رو نمیشناسیم...ولی من اینجا هستم...

 -.-
Kim 🐳Miyoung

اوم...

:)
Kim 🐳Miyoung

همم...

هممم :)
Kim 🐳Miyoung

هوم...

هوم :|
Kim 🐳Miyoung

آممم...

کافیه :|
Kim 🐳Miyoung

اوک...

آفرین.
ro ma

عاخیییییییی :((

آبجی نداری؟

آبجی واقعی هاااا

خوب گوش میده...

نمیدونم حداقل برا ما ک اینجوریه

دارم زیاد از این موضوع ها خوشش نمیاد
ro ma

کدوم موضو ها؟

راستی... :|||

هیچی

ها؟
ناشناس

سلام 

الان حالت چطوره؟

خوب شدی؟

بهتری؟

کسی یا چیزی باعث شده اذیت بشی

اوه فقط لب تر کن جنازشو تحویلت میدم

اصن اشاره کنی من جرواجرش میکنم

یه کاری میکنم مرغ های آسمون به حالش گریه کنن

پس فقط اشاره کن...

 

وات :|
🖤🖤Selena 🖤🖤

باگوشیت دردودل کن

هوم
🖤🖤Selena 🖤🖤

اوهوم:/

:|
ناشناس

میخواستم بگم اگه کسی باعث شده اذیت بشی

بیام کمک بریم دعوا...:)

نه باو ممنون فقط چرا ناشناس؟ /:
ناشناس

الان بهتر شدی؟

درد و دل کردی تخیله شدی؟

ببخش همصحبت خوبی نیستم ولی کتک کاری خوب بلدم 

 دعوا ...اونم از نوع فیزیکیش یه وقتایی به درد میخوره منم بدجوری حرفه ایم

صدا کنی سه سوت اینجام:) 

ناشناس چون واقعا ناشناسم^-^

عه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan