:'||

  • ۱۶:۲۵

گوشی نو بخری بیاری خونه بخوای از جعبه باز کنی بی افته بخوره لبه میز و این ریختی شه🚶‍♂️🚶‍♂️

  پذیرای تسلیت های گرم و صمیمانه دوستان هستم🚶‍♂️

 

  • ۱۵۷
Sλßλ¿¡ ○~○

اخی تسلیت میگم 

ایشالله غم اخرتون باشه

خدا رفتگان شما هم بیامرزه!
Silver Kadmen

ریدی بهش که:/

بعله:/
... :]

تسلیت!

ممنون! ‌XD
...AYAN... jk

تسلیت واقعا

یکم مواظبش بودی خو کک

در اولین لحظه نابودش کردم دارم لباس میپوشم برم یکی دیه بیارم :///
... :]

بپا بعدی رو نشکنی😉

خخخ این دفعه حواسم و جمع میکنم
...AYAN... jk

اعه برو اون یکیو داغون نکنی :/

باش:/
ꫝꫀꪶꫀꪀ ._

تسلیت میگم به علاوه دوصفحه اونورتر

یعنی تسلیت زیاد 🤣🤦🏻‍♀️

😂
Kim Hyeon ri

شانسو باش🤣🤣

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه...

هوم:'|
diyana nkl

تسلیت میگم😭😭😭😭😭☹️✌🏻

حاجی یکی باید تورو آروم کنه که:/
diyana nkl

اخه دلم واسه گوشی سوخت😭😭😭😭😭😭😭

هققققق😭😭😭😭😭😭✌🏻☹️

نه آروم باش الهی :|
diyana nkl

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭هقققققققققققق😭😭😭😭

آروم آروم گریه نکن الهی :|
diyana nkl

باشه😭😭😭

سعی میکنم☹️✌🏻

آفرین.
غربت

:|

چطوری اخه

دیگه درست نمیشه؟

:|
عوضش کردم
‌ ‌ ‌ ‌ ‌

اینجور موقعا عادم حس میکنه شکست عشقی خورده 🚶🏻‍♂️

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan