هعی :|

  • ۱۲:۲۳

داداشم زحمت کشید بی مناسبت شیرینی خرید الان گندش در اومده که از دوست دخترش خواستگاری کرده دیوانه 😂😂

 

  • ۱۳۸
최영 장군 :|

جرررررر منم شیرییینننییی میخوام نامرردددد

😂4 تا مونده پست کنم برات دم در خونتون؟ 😂
...AYAN... jk

چه جذاب کک یاه یاه

خیلی 😂
Aloen💫 F🙊

جججرررر😂😂😂😂

😂
Silver Kadmen

میشه بت بگم کوفت بخوری؟*----------*

عع دلت میاد؟ 😂
phati ◕‿◕

جررررررررررررر😂😂😂😂

منم دلم خواس آپایییییییییییییییییییییییییییییی:(

بفرستم واست؟ 😂:|
🖤🖤Selena 🖤🖤

هومم هوسم شد😢

کوفتت شه-___-

بفرستم واست؟ :|
🖤🖤Selena 🖤🖤

اوهوم بفرست ازسیب وپرتقال بهتره😍😍

آدرس خونتون؟ 😂
🖤🖤Selena 🖤🖤

:/

جدی بایدآدرس بدم؟!

اوه دستت دردنکنه خوب بخوربه جای من سیرشی 😃😄👌👍

😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

😂😂😐

😐😂
phati ◕‿◕

نه آدرس بده من بیام😂😂😂😂😂

بیا ولجنک 😂
Sλßλ ¿¡○~○

حالا دختره چی بش گفته؟؟

 

#فوضولی در زندگی مردم 

 

من تو این چند روز قد خر شیرینی خوردم XD

دیگه تو جزییات بیشتر نرفتم 🌹
بعدا معلوم میشه
____
😂
ro ma

چن سالشه داداشتون؟ 0...0

24
diyana nkl

😂😂منم میخام😭😭🥺✌🏻💙

:|
Dark _Queen👑(판테온 A. )

خخخخخ حالا دختره قبول کرد؟

دیگه تو جزییات بیشتر نرفتم 🌹
بعدا معلوم میشه.
Kim Hyeon ri

جررررررر 😂😂😂

سیل اب دهن یه ملتو برد 

ببین کیک عروسی رو بذاری چی بشه باید انتظار تلفات جانی داشته باشی

 

😂اگه قبول کنه بعد کرونا ازدواج :/
خدارحم کنه😂
diyana nkl

چیجوری لو رف؟ 😐😂😂😂✌🏻

من از زیر زبونش کشیدم ‌‌..
ro ma

عهههههه

خخخخخخخخخخ

خوشبخ شن ایشالا

هنوز هیچی نگفته 😂
الان 2 روز دیه دپه:/
diyana nkl

چیجوری؟ 

به مام یاد بده😂✌🏻

یاد دادنی نی:|~
ro ma

عخییییییییییییXD

طفلی گونا داره

چرا دپ حالا؟

نمد😂
최영 장군 :|

من واقعا دلم میخواد 

خب برو بخر 😂
armin Bad boy

چقد دلشون کیک میخواد

هوم
최영 장군 :|

پدل ندارم 😂😔😔😔

فوت کردن؟ :(
کوکی هورنی🐰😁~|:

من تنها کسیم ک دلم نخواس؟/:

به احتمال زیاد :|~
최영 장군 :|

پول میگم "/

 

جرررر اخه از شیرینی به پدر برسیم‌؟😂

😂لعنتی فک کردم کیوت گفتی پدر
کلا چیز عجیبیه داستان شیرینی به پدر برسه 😂
غلام لوک(ج ح)@-@

شیرینی ندوست:|

عع:|
TI HAN

من تنها کسیم که دوس مدارم؟؟

عکس آش رشته نزار فقط

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan