5 نفر تو سایت چیکار میکنین؟ :|

  • ۱۶:۵۶

من هنوز هیجی نذاشتم 5 نفر هستن **

  • ۲۵۷
Mani army

خخخخخخخخ

عادت میکنی 

جررررررررررر

 

خخ
آخه هنوز چیزی نشده 8 نفر :/
Mani army

موضوع وبت درباره چیه؟

راستی برو تو تنظیمات 

این کد امنیتی رو بردار

 

دپ. فان.. موسیقی. عکس و...
پیداش نکردم :(
Mani army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

آره بیا نام کاربریم

************* 

راستی فقد عکس هدر و بک گراند رو بده 

یا میخوای بک گراند گیفت باشه؟

الان ادمین میشی
هدر میدم
Mani army

وللش من خودم برات درست میکنم

ممنون
Mani army

خواهش لاو 

فقط ادمین کردی نام کاربریم رو بردار که کسی نبینه 

میسی

:) ❤️
ادمین شدی
چشم

Mani

کد امنیتی رو برات درست کردم

فقط مونده هدر رو بک گراند

که بدی تا قالب تموم بشه

ممنون😊
https://s17.picofile.com/file/8417259100/bio_6.jpg
Mani

این الان هدر هستش؟

بک گراند چی؟

تصویر بالای صفحه :)
الان یکی خصوصی عکس یه قالب و داده میتونی بزاری ‌؟
Mani

عه سارینا است خب بده برات درست کنه 

اون میتونه 

لینک و داد میتونی بزاری؟؟
Mani

ببین سارینا کد قالب رو چرا اشتباه داده ؟

برو ادمین کن درست که 

اشتباهه

وات؟؟
:| T The worsT |:

😐😐😐

سلام :|

😐😐😐

😐😐😐
سلام :|
😐😐😐
:| T The worsT |:

ای خدا...

حس حرف زنم نمیاد :|

خوبی،خوشی؟

عیب نداره :|
ممنون :) شما خوبی؟
:| T The worsT |:

انقد رسمی چرا حالا 😐؟

منم خوبم :/

نمیدونم 😐
خوبه /:
:| T The worsT |:

کالاف موبایل داری /:؟

نه ندارم /:
قبلا داشتم :/
:| T The worsT |:

عه :|

چه جالب... |:

کجاش جالب بود؟ /:
pari ...

عه مانی و طاها/:

:|
تعجب داره؟ :|مانی و طاها اینجان
pari ...

بدجور/:

:/ کجاش عجیبه توضیح بده!
pari ...

تعجب و عجیب باهم فرق دارن حاجی:|✌

ی دقه/:

هو ار یو:|¿

:|
تو خوبی ‌؟ :¦
Dark _Queen👑

همه همینن بهشون میگن ماستاى سرگردان

خخخ آره فکر کنم :|
:| T The worsT |:

نمیدونم |:بعدا بیشتر با من آشنا میشی...

کسی که از دیوونگیش خبر داره و ازش لذت میبره :)

هوم |:

اوک
:|
:|
pari ...

ودف/:

تو کیی:|¿

:| حالت خوبه؟
من اسمم آرمین هست پسرم اوکی؟؟

:| T The worsT |:

😐

:|

|:

😐
|:
‌:|~
pari ...

خوب بودنم ب کسی مربوط نی/:

خوب این ک پسریو میدونم چن سالته:|¿

:|
25
pari ...

پشمام/:

 

پشمات لازم نیست بریزه! :|
:| T The worsT |:

25 سالته یا مث اون بنده خدایی شدی که میخواس بنویسه ۱۵ نوشت ۲۵ |:؟

:| 25
pari ...

فر خورد نریخ/:

هعی پدر بزرگ-.-

بهتر... :|
هعی لوله گاز :|
pari ...

چقد پیری:|~

بزرگمون تو بیان ۲۳ سالش بود الان تو😐

 

کجام پیره تازه اول جوونیم هست :|
الان من بزرگ ترم دیگه 😐
pari ...

هین پیری/:

نیستم ‌‌:|
pari ...

هر چی بگی من باز حرف خودمو میزنم:|~

باش :|~
yashita :)

سلام بد بوی|:

9سال ازم بزرگتری بد بوی:||

سلام یاشیتا :|
عع چه جالب :|
آرمین صدام کن :|
yashita :)

ارمین

 

 

یه دوستی  دارم  به نام حامد اونم 25 سالشه ولی زن داره|:

عع چه باحال منم نامزد دارم :|
yashita :)

کوش:|

خونه مامانش :|
|: 모비

یااا پرییی نیم نیمو میگی؟😂

 

عا سلام 😑😝

خخ
سلام :)
|: 모비
سارری دو بار اومد :/
چرا دوبار فرستادی؟ |:
yashita :)

:| همه 25 ساله ها مزدوجن؟

50/50
50 درصد دارن 50 درصد نه :|
yashita :)

هوم|:  چخبرر

 

چرا اومدی ببان؟ ینی چجوری

سلامتی
همینجوری اومدم دوس داشتم یه وبلاگ داشته باشم و فعالیت کنم...
yashita :)

نت ک قاطی میکنه دوبار میاد:|

اوک|:
yashita :)

عاها

اوتاکویی؟

اوتاکویی و بلینک و آرمی و عاشق موسیقی و ورزش:)
|: 모비

خواستی ی سر وبم بزن ^^

حتما چرا که نه :))
yashita :)

واواواواواواواوواواواوا

کئمشثقنجحن3

 

زنت چیی

خخ
موسیقی بیشتر گاهی وقتا اوتاکویی هست :')
yashita :)

عاخیی

:'')
تو کدوم و دوست داری؟
yashita :)

اوتاکو نیسم|: چون خ سختهههههه و من وقتشو ندارم:/

 

 

ارمی بلینک 

خخخ من شبا ساعت 12 تا 3 صبح میبینم :)
چه خوب :)
بیا خصوصی اگر میخوای حرف بزنی حال تایید ندارم خخ :)
WE: TH🗝️

سلاممم

خوبیی؟

تازه واردی نه؟

اسمت چیهه؟

چندسالته؟

جعررر ببخشید یکمی زیاد فضولم😶

سلام
خوبم ممنون شما خوبین؟ :)
بله
آرمین پسرم (برای این گفتم بعضی ها فکر میکنن آرمین دختره :|)
25 سالمه
نه عیب نداره خخخخ
WE: TH🗝️

خوبم خوبم فقط شما نگو خوشم نمیاددد

اوکییی آرمین

عااو چقد بزرگیییی پشمامم😐

ممنونممم😁😁

خب

دوستی پیدا کردی؟

اوکی
خخخ
آری دوست زیاد پیدا کردم تو این 5 ساعت خخخخ
یه نفر

عععههههههه:/

من یازده سالمه تو 25!!!!!!

چهارده سال ازم بزرگتری:/

تازشم من 10 سالمه هنوز:/

وارد یازده نشدم:/

پس یعنی 15 سال:/

وات د فاک:/

پشمام تعجب کردن:/

تففففف:/

خخخ حالا اینقدر تعجب نکن نفس عمیق بکش :|
WE: TH🗝️

اوه افرین

من توی روز اول با کل بیان اشنا شدم😶😐😂

کیا هستن دوستات؟

خخخ
همه فالوور هام :|
یه نفر

بیا اشنا شیم:/

نارسیس11(همون 10 ولی من یازده به حساب میارم):/

مولتی فن:/

چن وقته منحرف شدم:/

تففففف:/

چیزی جا گذاشتم بگو:/

تفففف:/

منم آرمین 25 همین
WE: TH🗝️

اوه چقد خوببب

راسی خانواده ی بیان داریی؟

خوانواده بیان دیگه چیه؟ /:
یه نفر

عجب!!!

:|
WE: TH🗝️

خب هرکی توی بیان خانواده تشکیل میده

مزدوج میشین و بچه قبول میکنن

یکیشون خودمم

البته میتونن بدون مزدوج شدن هم بچه بقبولن یا بچه ی یکی شن

مثلا یکی هس (نمد دوس داره اسمشو بگم یا نه برا همین نمیگم)

نصف بیان بچه هاشن

بعد اگر بچه اش شی دگ بش میگی اوما

بعد دایی و خاله ی هزارتا خاهر برادر پیدا میکنی!

گرفتی؟😂😂😐

چه چیز عجیبه! خخخ

زن و بچه و نمیخوام چون نامزد دارم :|
یه نفر

اههههههه تو هم پوکری خو:/

برو با لوک اشنا شو:/

http://pesaraye-oskol.blog.ir/

 

اونم پوکره:/

حالا با اجازه چنتا فحش بم یاد بده:/

آره :/
میشناسمش
وات د هل چرا باید یاد بدم!
WE: TH🗝️

هومم باحالهه

 

پس میتونی بچه ی یکی شی

البته برای بچه شدن یخورده بزرگی

میتونی برادر شی

حالا نمد

هرجور دوس داری👍🏻😂

داداش خوبه خخخ
Phati *_*

۲۵؟

واااااییییییی

چه خوب

بیا و اپام شو:)))))

بله :)
باشه :))
Phati *_*

اوه جدننننن؟؟؟

هوراااااااااااا

آآ💃🏻

اپا میتونم بهت بگم ددی؟

ددی از نوع مشروع البته😂😂😂😂😂

آپا بهتره چون نامزد دارم :))

یه نفر

بیکاز اسکای ایز های اند الفنت کنت فلای.نوبادی نوز وای:/

خا بگی چ میشه:/؟

تففففف:/

هن:///؟

بوگوووووووووووووووووووووووو:/

یه فحش بگو ببینم بلدم یا نه:/

‌:| دیوانه که نیستم 🤲
یه نفر

آآآآآآآآآآآآآمیییییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننن:/

حالا چی دعا کردی؟:/

خیر باشه:/

عجب!!!

اخه معمولا اعضا بیان دیوانه تشریف دارن:/

تفففف:/

بزار منم دعا کنم:/

خداوندا:/

بر هیتران گوه بفرما:/آمین

هیتران را کص کش بفرما:/آمین

:| خداروشکر من دیوانه تشریف ندارم
Phati *_*

واااااااااای چ خوب^^

باشه اپا*_*

:)
خوبی؟
Phati *_*

مرسی اپایی^^

تو خوبی؟

اپا چرا بد بوی؟

تو که خیلی گوگولی*_*

خوبم ممنون
خخخ هم مهربون هم بدبوی هستم البته بیشتر مهربون خخ
Phati *_*

کایند بدبوی؟ واو چ پارادوکسی0_0

خخخ آره یه جورایی
kim ayda

اوپای من میشی؟

نشی قاچ قاچت میکنم

بعد یه سوال 

امروز قفلی زدم رو این سواله

چند وقته با وبای بیانی

آشنایی

یا کلا چند وقته تو بیانی؟

 

 

 

 

 

 

 

 

شو😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

خخخخ باشه اوپا تو هم میشم خخ
3 ماه کلا با وب های بیان آشنام
kim ayda

مزدوج

؟:

بله
kim ayda

اسمش چیه؟

غیرتی بازی در نیاریا😂

یه چی جالی بگم 

من یه عامو دارم ۴۳ سالشه هنو ازدواج نکرده 

جاست نامزد داره

نامزدش هم ۲۳ سالشه😂

حالا اینو گفتم بگم

ما چون ترکیم

کلا ازدواج زود نمیکنیم😂😂😂😂😂😂

 

عاطفه
خخخخخخخخخخخ
kim ayda

اسم نامزدت چیه؟

غیرتی بازی در نیاری

😂😲😲😲

گفتم خخخ
kim ayda

بابا دکترم هستی خو ایوال😐😐😐😂😂😂😂👏👏👏👏

خخخ مرسی
kim ayda

پروفت عوض کن

یجوریه😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂

باش :| خخخ
bahareh tt

سلام:/

فک کنم تازه واردی !

یه سوال جو بیان چطوره؟

سلام :/
آره
مسخره :|
bahareh tt

په چرا اینجایی🤔؟

تنوع دادم اومدم اینجا /:
bahareh tt

اوهومم .... خوبه

(:
kim ayda

بیخود ..............

بعد یکی مثل من را گرفتار خودت میکنی

خو یعنی خدا وکیلی 

مسخره😑😑😑😑😑😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛

 

 

 

 

خدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یعنی بعدش یه اسکلی مثل من روزی ده بار تو وبشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وات :/
Sŧεℓℓą =]

عمر سایت 20 روز نشده ، 51 دنبال کننده ؟ @.@

آره 😐
Sŧεℓℓą =]

جالبه D:

راستی این عکس پروفایلتون زیادی خوبه •~•

آره خیلی خوشم میاد ازش D:
Sŧεℓℓą =]

خیلی جذابه  ×__×

آره *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan