..؟!

  • ۰۰:۰۳

کسی هست حرف بزنیم؟

  • ۱۵۰
diyana nkl

ایناهام

وات؟
ro ma

بهله

به به
سلام
Chaklet ...mochi

سلام جوجو سپهر^0^...چطوری؟

سلام چاکلتی*~*
خوبم ت خوبی؟
diyana nkl

گفتی کسی هس؟ 

گفتم ایناهام

ینی من هستم😐😂😂✌🏻

خب سلام :/
ro ma

بعله صفا آوردم اصننن😂

خو دیگ چی؟

اصلا پشمام ریخت!
دیگه هیچی :/
diyana nkl

😂سلام ب روی ماهت

پیاز داغش و زیاد نکن فردا شیپمون میکنن ://
diyana nkl

😐☹️✌🏻

فدای پوکرت :///////
Chaklet ...mochi

خوبم سپهری^^

 

چه خبر^^؟

^^
سلامتی بیکار و بیعار
ت چخبر؟
ro ma

برگاتم بریزن دس برمیدارم

دیگ اینکه نمیخوای بپرسی خوبم یا نه؟😐😂😂

عه خو باش خوبی خوشی سلامتی؟
مامان اینا خوبن بابا و اینا چی؟
عمه خاله زن عمو..؟
خوبن همه؟
چخبر؟
خوبه؟ /:
Drowned :)

سلام

فرمانده ارشد:|

خوبی؟

سلام
حالا چرا فرمانده ارشد؟ /:
خوبم ت خوبی؟
diyana nkl

☹️چخبرا؟ 

سلامتی بیکار و بیعار :/
Chaklet ...mochi

مثل کوالا خوبم گرفته=-=...ولی همچنان کبریت گوزاشتم بین چشمام0^0 بسته نوشه+ چسب نواری زدم چشامو باز نیگه داره0^0

وا خو برو بخواب مریض میشی!
ro ma

الان ینی چی بگم بت؟ :|

هرچی دوس داری :|
Drowned :)

نمد بهت میاد:|

تنکیو:)

چقد سخته با گوشی اومدن بیان:|

 

عره :/
آسونه که
ro ma

خو هیچی

فقط تنها واکنشم میتونه پوکر باشه :||||||||

عه خو با‌ش:/
خودت خوبی؟
Chaklet ...mochi

کککککککخ^^ شده بعضی وقتا 4 بخوابم^^...فوقش آخر سر نارسایی قلبی ..چیزی میریم اون دنیا:)

عه خدا نکنه :(
برو بخواب بچه!
diyana nkl

مامانم میخاد وای فای رو قط کنه☹️☹️

 

 

باس برم☹️✌🏻😭😭😭😭

مراقب خودت باش🙂💛

خوب بخابی💛

خابای شکلاتی ببینی🙃

بای❤️❤️❤️❤️❤️😘😘🧡

عه:/
بای
Drowned :)

با لب تاب اسون تره اخه:|

اوتاکویی؟

 

هردو آسونه ‌:|
هم ارمی هم اوتاکویی
KIANA .QUEEN

عررررر 😂😂 اخی اومات بودم یه زمانی 

ناموسا ۲۰😐 

اهم اصلا بهت نمیاد:/

الانم هستی :/
اره :/
عه چطور؟ /:
ro ma

عاها ن برا این جواب دارم

من خودمممم عالییییییییییییی

خودت چی؟

منم عالی تر!
ولی حوصلم نه :/
Chaklet ...mochi

...چرا0-0؟؟؟فوقش خدا آب هویج بستنی رایگان بهمون موده=-=

 

شوطور وجودم نوموزاره:"{

عه خدا نکنه باز
تا جایی که میدونم آب هویج نمیده خخخ
Drowned :)

هممم اخجون ی اوتاکو گیر اوردم

اذیت نمیشی درباره انیمه و .. مورد علاقت ح بزنم؟

نه باو حرف بزن فقط اسم انیمه یادی ندارم:/
KIANA .QUEEN

هوم😐💔

همیشه یه حسی میگف ازم کوچک تری:/

حس شما یه دروغگوعه :/
نه آخه ناموسا کوچیک؟ /:
برای اثباتش تو همین وب برو پست عکسم
ro ma

واس حالت خدا رو شکر

حوصلت چجوری بده؟

سررفته :/
Drowned :)

ژانر یائویی میبینی:|¿

آره  :/
Chaklet ...mochi

00|..جدی؟؟؟

 

:"/ مارو باش به خیال آب هویج بستنی داریم به دامن خدا میوفتیم:|

نه نمیده :|
فقط شیر و اینا و میوه و عسل :/
Drowned :)

یوری ان ایس و ببین پس:|

تنکیو همین الان دنبال یه فیلم بودم:/
ro ma

عههههه

خو ظرفشو بزرگ تر کن😐😂😂

لامصب تنگه:///
KIANA .QUEEN

رمز دارع عمو:/ 

۲٠ سالشه بد من اوماشم 

چ حس مزخرفی تو باید بابام بشییی یاااااا 🖕🏼😐

خخخ آره بیا خصوصی رمز بدم
Drowned :)

اع چ بهتر ببینش پس

الان دارم سینمایی تماس و میبینم:|

مال کره جنوبیه و ژانرشم ترسناکه مثلا:|||

فک کنم تماس و دیده باشم :/
ro ma

حوصلت؟

وااااااااعع

خو با چی درس میشه؟

ن پ یه چیز دیه:/
نمد
Drowned :)

درباره دوتا دختره تو زمان گذشته و اینده ک با ی تلفن با هم تماس دارن:|

فک کنم دیده باشم اینکه ترسناک نی:/
ro ma

واااااعع

من برم دیه

کجا؟ /:
Drowned :)

گفتم ک مثلا ترسناکه:||

 

خخخ
ro ma

رخت خواب

برا خواب :||

عه خو باش شبت بخیر
ro ma

بسیاااااار سپاسگزارم

الان کلل جدم اومد جلو چشم😐😂😂

چرا؟ 😂
phati ◕‿◕

سیلام آپایی*-*

خوفی؟*-*

سلام **
خوبم ت خوبی؟
phati ◕‿◕

شکر

نه چندان😂

هعی:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan