..؟

  • ۰۱:۰۸

کسی بیداره؟

  • ۱۰۳
..𝑲𝒊𝒏𝒈 ‌

یس..

خوبی؟
..𝑲𝒊𝒏𝒈 ‌

خودت چطوری 

هوم خوبم
چخبر؟
..𝑲𝒊𝒏𝒈 ‌

بدبختی :\

برای چی؟ |:
..𝑲𝒊𝒏𝒈 ‌

 برای اینکع

:|
..𝑲𝒊𝒏𝒈 ‌

:/

:|
어 눔 의 여 응 ㅏ

می^^

سلام
어 눔 의 여 응 ㅏ

ببخشید ، سلاام 

 

چطوری؟
...AYAN... jk

من

سلام خوبی؟
...AYAN... jk

سلام اوکیم تو خوبی

خوبمシ︎
چخبر؟
어 눔 의 여 응 ㅏ

خوبم تو چطوری؟

خوبم چخبر؟
...AYAN... jk

شکر

هیچ

تو چخبر

سلامتی
9 ساعت پای کامپیوتر بودم داشتم فورتنایت و پابجی بازی می‌کردم :|
어 눔 의 여 응 ㅏ

خداروشکر :)

هیچ خوشبختی ...

ت چخبر؟

سلامتی. حوصلم سر رفته
ro ma

همه بیدارن ک😐

منم انتظار نداشتم |:
...AYAN... jk

به به خسته نباشی :/

ممنون :/
دارم از سردرد میمیرم :/
ro ma

دقیقاااا منم 

خو منم بیدارم؟

آره بیداری :/
ro ma

چرا؟

از من میپرسی؟ :|
ro ma

آخه الان کسی بیدار نبود بپرسم فقط تو بیداری 

آها نه خیلی ها بیدارن‌
...AYAN... jk

خو برو بخواب

خوابم نمیاد آخه :'|
어 눔 의 여 응 ㅏ

خب ی کاری کن سر نره :)

حتی الانم ک داری با ما مبحرفی سر رفته ؟

هعی آره آخه بحث جالبی نمیگید:(
ro ma

خو همون خیلیا بگن من چرا بیدارم؟

چ بدونن‌:/
ro ma

خو پ منم چ بدونم؟

رد دادیم؟ /:
어 눔 의 여 응 ㅏ

اصن جز احوال پرسی چ گفتیم ؟:|

خب تو ی بحث بگو بحرفیم xD

XD خب عامممم ج ح‌؟
ro ma

من ک دادم

تو رو نمیدونم دیگ

منم دادم
ro ma

شما فعلا باشین منم برم بخوابم

داش شبت بخیر

همتون خوابای خوب ببینین

فعلا

شبت خوش
어 눔 의 여 응 ㅏ

میترسم از ج ح @@

ولی اوک ح

بدترین کارت؟ '-'
어 눔 의 여 응 ㅏ

:|

دست زدن ب یکی :)

ج ح ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan