؟ 😂

  • ۲۱:۳۰

فک کن رفتی حموم حولتو نبردی داد میزنی یکی بهت حوله میده بعد یادت میوفته خونه تنهایی ... اولین ری اکشنت چیه؟

  • ۷۸
parinaz シ︎

دستش درد نکنه😹😹

😐😂😂
|: 모비

احتمالا با چشای گزد شده زل میزنم ب در حموم :|

و بعد فک میکنم توهم زدم و میرم اتاقم :|

😂😂😂😂😂
𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

همون جا سکته رو میزنم😂😂

😂😂
...AYAN... jk

میگم دمت گرم کک

😂
ivanka ♡♡

من اصلا حوله استفاده نمیکنم 😃😃😃

پس خوش به حالم 

من لباس با خودم میبرم فوری میپوشم 

خیلی راحت تره 😂😂😂😂😂

😂خیس میمونی؟ /:
ivanka ♡♡

آره 😐😐

ولی بعدش تا چندساعت جلو بخاری میمونم نگران نباش 😂

😐🤲
diyana nkl

دوحالت داره

1=میام بیرون

بعد میام بیان

و براتون تعریف میکنم

و همراه هم عرر میزنیم😐😭😂

2=من در همون لحظه ک فهمیدم تنهام:برای شادی روحم فاتح مع الصلوات 😐😭😂

😐😂
diyana nkl

بیا وب دوم

ی راه حل بده☹️😐

جون عه من

FI LTER

نظری ندارم

حتی نمیخوام تصورش کنم*-*

یس😂
●~●saba :)

هیچی میرم لباس میپوشم میخوابم XD

😂😂😂
ناشناس

من یه بار فک می کردم تو خونه تنها نیستم مهمونم داریم...

که حوله ام نبرده بودم...

صدا می کردم کسی نمی اومد...

من : شت :|

حال چه غلطی کنم :|؟

و باز هم من :| : چاره ای نیست...

باید برویم!

😂😂

رفتم حوله رو پوشیدم دیدم خونه تنهام :|

رفتم با همون حوله تو لباسام گشتم دیدم هیچی ندارم :||

کلا یه بدبختیی بود اون روز 😂

چرا ناشناس؟ /:
phati ◕‿◕

هیچی دیگه

اول ب خودم میخندم

بعدش لخت میدوم میرم برمیدارم😂😂😂😂

😂😂😂
kim ayda

😐

 

 

 

 

اوک

 

 

 

۱----»میرم حوله را برمیدارم

 

۲-----»وایمیسم تا خانواده تشریف بیارن خونه بهم بدنش

 

۳----»همونجا سکته میکنم بعدم لخت میمیرم😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐

😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan