تف تو این شانس 😐🍂

  • ۲۰:۵۹

یسری‌ هم تو خونه تنها بودم ۱۰ تا کتلت درست کردم؛ موقع خوردنش بازم به من۳ تا رسید 😐🍂🍂🍂🍂

  • ۱۰۳
FI LTER

وات ده فاک؟ بقیشو کی خورد؟؟؟*-*

😂اگه بگی از نامجون باهوش تری
kim yuna min

وات؟:|😂

 

😂😂😂
𝒃𝒂𝒅 ‌𝒒𝒖𝒆𝒆𝒏

پ اون هفتا دیگ رو جزقاله کردی؟😹

2 تاش سوخت بقیه رو گذاشتم یخچال اومدن خوردنش و باز من 3 تا خوردم😂😂
Mani army

جررررررررررررر

😂😂
FI LTER

خودت*-*

جنا؟

پریا؟

شایدم حیوون خونگیت*-*

2 تاش سوخت بقیه رو گذاشتم یخچال اومدن خوردنش و باز من 3 تا خوردم😂😂
سگم آرومه 😂
FI LTER

اها نوش جونت*-*

هاپو داری*-* پس من الفرار*-*

😂آره دارم
ivanka ♡♡

خوشبختانه من هیییییییچی درست نمیکنم 

حتی یبار مدرسه یه دستور پخت خیلی آسون داد گفت درست کنین 

من اونو هم دادم مامانم درست کرد 😂

باورت میشه تخم مرغ هم میدم یه نفر دیگه برام درست کنه ؟ 😂😂

 

یبارم داداشم (10 سالشه) خواست برام درست کنه دیگه در این حد هستم 

😂😂😂
♥... NIK ...♥

ججججرررر

ی سوال

ننه بابا داری؟

ینی توی بیان :|

نه یتیمم 😂😂
♥... NIK ...♥

بیا بچه خودم شو :|

اسمتم ب اسم بابات میخوره جررررر

بچه دوازدهم خانوادمون شو😂😂

😂😂😂چرا که نه
FI LTER

اع توام مثل من یتیمی*-*

اوهوم 😂😂
FI LTER

او دیگه یتیم نیستی

بچه دوازدهم نیک و رامتینی*-*

ولی من همچنان یتیمم*-*

😂😂😂😂😂😂😂🚬
♥... NIK ...♥

پسلم *-*

جججررر تو بزرگترین عضو خانواده ای😂

😂😂از مادر پدرمم بزرگ ترم 😂
FI LTER

بده یه،پوک مامچه بکشیم داداچ

/(*-*)

بیا 😂🚬
diyana nkl

😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂

😂😐
♥... NIK ...♥

جججررر دقیقا

بابات ک ع بیان رفته

بیا این گفتینومونه

 

https://www.goftino.com/c/yxIywC

 

بیا با بابات اشنا شو جررر

😂اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan